4 Haziran 2017 Pazar




 I got a feeling we are gonna win 
Kazanacağımıza dair bir his var 
Our bodies make it perfect 
Vücutlarımız bunu mükemmel yapıyor 
And your eyes can make me swim 
Ve gözlerin beni yüzdürebilir 

Then again everything seems new 
Sonra yeniden her şey yeni görünüyor 
I can barely hold my tongue 
Dilimi zar zor tutabiliyorum 
To say the least I'm into you 
En azından sana ilgi duyduğumu söylemek için 

And our eyes 
Ve gözlerimiz 
Are saying more than we can talk and warmer than our bedroom sport 
Konuşabileceğimizden daha fazlasını söylüyor ve yatak odamızdan daha sıcak 
And your thighs 
Ve kalçan 
Are kisses from the outside, girl that's all I need 
Dışarıdan öpücükler, tüm ihtiyacım olan kız 

I'll take you down the other road 
Seni diğer yola götüreceğim 
To breathe in something more 
Daha fazlasında soluklanmak için 

I'll find it harder to ignore 
Gözardı edemeyecek kadar zor buldum 
The things I want you for 
Senden istediğim şeyleri 

I know you don't want 
Biliyorum istemiyorsun 
I love you can sing 
Şarkı söylemeni seviyorum 
The music was at the start 
Müzik başlangıçtaydı 
Dododododo dododododo dodo 

The rhythm was all 
I needed to hear 
Ritim tüm duymaya ihtiyacım olandı 
A woman can treat my heart 
Bir kadın kalbime işleyebilir 
Dododododo dododododo dodo 

When I press an ear up to your breast 
Göğsüne kulağımı yasladığımda 
I can hear the rhythm start 
Ritmin başladığını duyabiliyorum 
It's hard to tell our beats apart 
Atışlarımızın ayrı olduğunu söylemek zor 

So I hope you're listening right now 
O yüzden umarım şimdi dinliyorsundur
Cause I can barely hold my tongue 
Çünkü dilimi zar zor tutabiliyorum 
The sh*t we do could warm the sun 
Lanet olsun güneşi bile ısıtabiliriz 

At night 
Gece 
Twisted in a melting fall and sleeping with the scratching claws 
Eriyen bir düşüşte sarılmış ve tırmalayan pençelerle uyuyor 
And your words 
Ve sözlerin 
Let me know you're feeling me and seeing all the things I see 
Beni hissettiğini ve benim gördüğüm her şeyi gördüğünü bilmeme izin ver 

I'll take you down the other road 
Seni diğer yola götüreceğim 
To breathe in something more 
Daha fazlasında soluklanmak için 

I'll find it harder to ignore 
Gözardı edemeyecek kadar zor buldum 
The things I want you for 
Senden istediğim şeyleri 


I know you don't want 
Biliyorum istemiyorsun 
I love you can sing 
Şarkı söylemeni seviyorum 
The music was at the start 
Müzik başlangıçtaydı 
Dododododo dododododo dodo 

The rhythm was all 
I needed to hear 
Ritim tüm duymaya ihtiyacım olandı 
A woman can treat my heart 
Bir kadın kalbime işleyebilir 
Dododododo dododododo dodo 

I know you don't want 
Biliyorum istemiyorsun 
I love you can sing 
Şarkı söylemeni seviyorum 
The music was at the start 
Müzik başlangıçtaydı 
Dododododo dododododo dodo 

The rhythm was all 
I needed to hear 
Ritim tüm duymaya ihtiyacım olandı 
A woman can treat my heart 
Bir kadın kalbime işleyebilir 
Dododododo dododododo dodo 

Hiç yorum yok: