12 Aralık 2016 Pazartesi

kelimeleri seçemezdim,hislerime hangisi karşılık gelir?
hep sorular sordum kendime,doğru mu bu yaptığın
bu hissettiğin
bu söylemek isteyip de söyleyemediğin
biraz bunları düşündükten sonra boşverirdim dünya derdini
bir iskele hayal ederdim,uupuzun
minik ayaklarımı sarkıtır,özgürlüğe değmek isterdim
saklanmak isterdim bir yandan
korkardım çünkü insanlardan,sözcüklerinden,bakışlarından
iyi olduğunda bile sorgularlardı çünkü,bi çıkar hazinesi ararlardı
elleri soru işareti kancası,saplarlardı en narin yerine yüreğimin
yine de önemli değildi,dünyanın benden çok daha büyük dertleri vardı
yastığın diğer tarafına döner başka bir hayal kurardım
ilk aşkımı düşünürdüm
tavanımdan leylaklar dökülürdü bi anda üzerime
onun hayallendirdiğim kokusunu duyardım
sarılırdım daha sımsıkı yastığıma,bu hayalim de kaçmasın diye ellerimden
sarılırdım boynuna,evrendeki tüm güneşler bedenimden doğardı
kırık tüm hayallerimi süpürürdüm ardından yatağımın altına


o günlerden bu yana hayatım çok değişti,iyi yönde değiştiğine eminim
ama hayal ettiğim bu muydu,
bilmiyorum

Hiç yorum yok: