3 Ocak 2016 Pazar

gecenin düşen yüzü,teninle buluşur unuturdu her şeyi. Ah! derdi kafesindeki altın kuşu,ah su yani basimdaki kanepede  uyusaydi da,izleseydim sehrin gorkemli tum manzaralarindaki her bir isigi uzanan boylu boyunca govdesinde. izleseydim aksamustu gunesini,orhan batirdiysa da tum aksam guneslerini 
Ah! derdim bir didem madak siirindeki gibi,ah'lar agacinda var midir ki benim icin de kucuk bir yerin?
sen benim en buyuk ic cekisim,
sonsuz solugum
habersizliginden biçare
yine de beklerim 
bilirim gelmeyeceksin hicbir zaman bekledigim otobus duraginin altina bir yagmur zamani
sehrin tum yagmurlu gunlerindeki gibi
ama ya o gun?
sanki yillardir tum yagmurlardan koruyanim senmissin gibi beni alip gogsune sarmistin
canimi ne kadar cok yaktilarini bilir gibi
opmustun dudaklarimin son gun kelebeklerini




Hiç yorum yok: