15 Ocak 2016 Cuma





Bana bu kadar çok şey verdiği için hayata teşekkür ederim 

Bana iki parlak yıldız verdi ve onları açtığımda 
Mükemmel bir biçimde siyahla beyazı birbirinden ayırdım 
Ve yüksek gökyüzünde yukarısı yıldızlarla kaplı 
Ve kalabalıkta sevdiğim adam 
Bana bu kadar çok şey verdiği için hayata teşekkür ederim 
Bana gece ve gündüz cırcırböceklerinin ve kanaryaların sesini duymamı sağladı 
Çekiçler, türbinler, tuğlalar, fırtınalar 
Ve sahip olduğum cılız ses 
Bana bu kadar çok şey verdiği için hayata teşekkür ederim 
Bana gece ve gündüz cırcırböceklerinin ve kanaryaların sesini duymamı sağladı 
Çekiçler, türbinler, tuğlalar, fırtınalar 
Ve sahip olduğum cılız ses 
Bana bu kadar çok şey verdiği için hayata teşekkür ederim 
Yorgun ayaklarıma adımları verdi 
Onlarla birlikte şehirleri ve su birikintilerini dolaşabilirim 
Vadiler ve çöller, dağlar ve ovalar 
Ve senin evin, senin sokağın ve senin bahçen 
Bana bu kadar çok şey verdiği için hayata teşekkür ederim 
Çerçevesinden sallanan bu kalbi verdi 
İnsan beyninin meyvesini gördüğümde 
Kötüden daha çok iyiyi gördüğümde 
Senin açık renkli gözlerindeki derinliğe baktığımda 
Bana bu kadar çok şey verdiği için hayata teşekkür ederim 
Bana kahkaha ve gözyaşı verdi 
Onlarla mutluluğu acıdan ayırabiliyorum 
Şarkımı yapan iki element ve aynı zamanda aynı şarkı olan senin şarkını yapan da ve en çok da benim şarkım olan herkesin şarkısını 

Hiç yorum yok: