5 Temmuz 2015 Pazar

Bir yabancidan aldigim en guzel tavsiyeydi
'Kendini bu kadar önemseme'
O gecenin bana kazandirdiklarindan yalnizca biri
Kaybettirdikleri havuzuna parmak uclarimi dahi sokmak istemiyorum
Yine de her sey dusuncede
Hickimse ve hicbir sey
Onca acidan sonra
Gulumsememi eksiltemez,zamanimi calamaz
Cunku ben tum enerjimle ne olursa olsun mavi gokyuzune kollarimi kocaman acmak icin geldim bu yeryuze
Cicekleri dusunup mutlu olmak varken
Ya da kelebekleri
Guzel resimler icin,guzel parmaklar
Bir dokunus
Dagilir suya boyanin rengi
Peki ya sen hangi rengi sectin?
Hayir bayim ilk once ellerinizi yikamalisiniz
Biliyorum hanfendi cikmiyor
Biraz daha ugrassaniz?
Kosede biraz sabun,ama zor biliyorum
Birileri icin guzel hissetmek zor
Peki ya kendin icin?
Bosverin simdi benim resmimi
Baylar,bayanlar
Kuru kalem portreleriniz biraz uzakta
Gunesse batiyor resimde,turuncu
Gunbatimi; gokyuzune kirilan kocaman bir yumurta
Oysa zaman yoktu 
Ne bir yere yetismek icin,ne de bir yere varmak
Anladim ki yine de herkes kendi resminde mutlu,
Cop adam kalabaliklari
gulumseyen surat yerine 
hayat
yazili gulucuklerde
Ha-ha!
Zalim kurallarinizla sizi kendimden basbasa birakiyorum

Hiç yorum yok: