26 Ocak 2015 Pazartesi

-Kıta-1-
Kapıyı kapat
Büyün yolları değil
Anlamıyor
Anlamıyoruz
Yani bana hatırlatmak zorunda değilsin
Hiçbir şey bildiğim yok
Ve bazılarımız hatırlıyor
Ve bazılarımızın yeri kalmıyor

-Koro-
Bütün zamanını burada bu kaldırımda harcayabilir miyim?
Işığında sadece birazcık kalabilir miyim?
Bekledim ve hayır, etrafta değildin
Seni beklerken daha fazla zaman yarattım

-Kıta-2-
Şimdi anladın, değil mi?
Yüzünü anlamak istedim
Yani bana hatırlatmak zorunda değilsin
Hiçbir şey bildiğim yok
Ve bazılarımız hatırlıyor
Ve bazılarımızın yeri kalmıyor

-Koro-
Bütün zamanını burada bu kaldırımda harcayabilir miyim?
Işığında sadece birazcık kalabilir miyim?
Bekledim ve hayır, etrafta değildin
Seni beklerken daha fazla zaman yarattım

Birine ihtiyaç duydum
Birine ihtiyaç duydum

Hiç yorum yok: