10 Eylül 2014 Çarşamba

Sevgili hayat,

Satirlarim sana,cunku beni yalnizca senin okuyup dinleyecegine inaniyorum
Ne gunler gecirdim,yalniz
Konustugum biri vardi her zaman ve o sendin
Cumlelerimi anlayabilirsin
Denedim,insanlara kurmayi denedim cumlelerimi 
Ne gercekten dinlediler
Ne de gercekten anladilar
Artik birinin beni anlamasini beklemiyorum ustelik
Kimse istemiyor kendini baska birinin yerine koymak,hele ki benim yerime koymak agir bir sükunet olacaktir
Hak verdim
Sonra dedim, ben niye insanlari anlayamaya calisarak geciyorum gunlerimi
Uzun zamandir calismiyorum buna 
Uzun bir zamandir da mutluyum
Kapadim gozlerimi,gemimim yelkenini kaldirdim. Bekliyorum sonsuz seferimi..
Yenilik korkutuyor beni, ama simdi de elimde ne var ki dusunuyorum 
En azindan tazelenmek dusuncesi icimi ferahlatiyor
Keane,birkac guzel  gun sakli sarkilarinda
İlham aliyorum,gozlerimi kapatiyorum
Yavas yavas cizgisi ortaya cikiyor yelkenlimin.. 
Gidiyorum..


Hiç yorum yok: