16 Ağustos 2013 Cuma

Gunese merhaba,gokyuzunu selamliyorum
Bugun biraz fazla sicak degil mi?
Gunes goz kirpiyor
O mutlu
Biraz kahve,gerceklere ayilmak icin
Ruyalar fazla koyuydu
Ben de kahveyi biraz koyulttum ve günün basina düstüm
Cogu zaman gerceklik ve hayallerin cizgisini karistirsam da 
Gercekler 'uyan!' demesini iyi biliyor
Yollar uzayip gider
Simdilik kucuk bi denizde yolunu kaybetmis bi kaptan gibi
Kendimin kaptani
Kucuk bi gemi,uzun ama hizli gececek olan bir yol
Yolumu kaybedecek miyim
Yoksa o muthis adaya ulasabilecek miyim?
Peki yolu bilen?
Sanirim pusulayi bir an bile elden birakmamali
Filmlerde oluyor
Ya hayatta?
Bu sene hayallere inanmak icin guzel bi zaman
Gokyuzune ucurdum dileklerimi
Kuslar eminim ulasmasi gereken yere onlari goturduler
Dusunmeyi pek degil ama
Hissetmeyi galiba iyi beceriyorum
Kalbimdeki tarifsiz carpinti,o isik huzmesi
Elinizi biraz sola dogru koyarsaniz
Kalp atislarinin size birseyler anlatmak istedigini anlarsiniz
Peki ya siz,alisilagelmis hisleri alip kullananlardansaniz?
Bosverin,dunyayi bi yana birakin
Orasi buldugunuz en huzurlu yer






Hiç yorum yok: