31 Temmuz 2013 Çarşamba

Tüm yıldızlar özeldir!

Elbette.. İnsanlar da öyle degiller mi? 
Ama soyle bir gokyuzune bakiyorum ki .. Su kosedeki
Biri daha fazla parliyor sanki 
Aslinda hicbir farklari yok
Aslinda hepsi de bana cok uzak
Ama su hani biraz daha fazla parlayan
Biraz daha yakin mi sanki bana?
Kosede ondan cok daha fazla parlayan bir yildiz daha var
Ama su en son gordugum daha mi ozel?
Hepsi ayni degil miydi?
Belki de sadece o ana ve o anki hislerimle carpistigi icin boylesine,durup dururken ozellestirdi kendi kendini
Ya da hepsi koca bir paranoya
Niye bir yildiz seciyorum ki kendime
Bosverip denize dusen dolunayi izlemek yerine
Sorularin sorulari cevapladigi bir gecenin sonu
Yakomoz git gide yokoluyor
Yine de aklimda o yildiz 
Sanki benim icin kayıp dilek olmayi bekliyor



Hiç yorum yok: