17 Temmuz 2013 Çarşamba

Guzel bir gun,nedensizce
Umut vadediyor damlalar
Yumusak bir meltem ruzgari tenimi siyirip perdelere dolaniyor
Perdelerin ardinda,parildayan yuzun
 ' Yine de nasil vazgecerim?
Sorularindan,sonsuz parildayisindan yuzunun .. '
Kitap aralarina gizlenmis birkac satir
Guzel gunler animsiyorum,
Bir goz kirpis hiziyla sayfalar degisiyor
Bugun de oylesine nedensiz,umarsiz
Guzel bir gun iste!
Gokyuzune dalip gidiyorum,umutlar konuyor ciceklerime
Simsekler beliriyor
Bak diyorum
Gokyuzu bile arada ayriliyor bulutlarina
Sen diyorum sen ..
Onca yagmur yagdi
Nicin uzun zamandir gokkusagi yok kalbinde?
ve son olarak diyordum ki;
 
Bir gun gunesin gelisiyle,belirecek kirpiklerimde!




(Bugunun havasina asili notalari; mr lonely-boddy vinton)


2 yorum:

woodywood dedi ki...

Kalemin çok iyi...

nes dedi ki...

teşekkürler ! :)