10 Nisan 2013 Çarşamba

Bir gece,yine siyah ancak ben koyu cümleler yazmayacağım.Birkaç şeyi şarap kadehinin dibine yolladım.Bazılarını da yolladım ancak epey dirayetli çıktılar,şarabın üstünde yüzüyorlar..Olsun,yüzsünler..
Alıştım nasılsa böyle olmaya,yine mi demekten de vazgeçtim
Güneş mi açmış?İnanın fark etmedim.Kirli perdeler,tozlu camlar,sarkmış ağaç dalları ardından güneşi göremiyorum
Biri elimden tutabilir mi?Bunu gerçekten ister mi?Peki ya ben buna gerçekten değer miyim?
İşe yaramazın tekisin diyor içimde bir yer,sus diyorum.Lütfen sus..Beni dinlemiyor
Lütfen biri onu susturabilir mi?
Biri ellerimden tutup,gözlerim içine bakarak 'senden değerlisi yok' diyebilir mi?
Demedi
diyemez
diyemiyor

bende bi şey demiyorum,diyemiyorum
bak yine olmadı,cümlelerim siyah-gri geçişlerinde 
sonları bile tamamlayamıyorum
---------

Hiç yorum yok: