11 Kasım 2012 Pazar

Senin için

Yaşam,belirsiz bir sis
En azından benim için çoğu zaman öyle oldu
Yolumu çoğu zaman bulamadım,zarlarımı hep rastgele attım

Ancak birgün zarları öyle iyi salladım ki...Hayat yolumu onunla kesiştirdi! Bundan yıllaar yıllar önce,o sınıfımıza ilk geldiğindeki sıcak gülümseyişinde,kulağıma fısıldadan sözcükleri hissettim.Yaşam,tüm sisleri yoketmiş tüm gerçekliğiyle güzel dostun bir merhabasıyla güneşlerini açmıştı.
İçsesim bu kez yanılmıyordu:
'Hiçbir zaman kimse seni onun kadar iyi anlayamayacak.'
Güzel günler hep bizi bekledi,hepsini de bekledikleri yerden bulup,sonuna kadar yaşadık.Cesaret kadehlerini hep birlikte yudumladık!Eğlendik,güldük,üzüldük,boşverdik.Öyle zamanlar oldu ki,sözcüklere gerek kalmadan gözlerimizle hislerimizi buluşturduk.Ne zaman ki bir hüzün düşse yüzüme,o hep beni duydu,ben söylemesem de duydu,yine bir mesajıyla gözlerimden yaşlar süzülürken gülümsetti beni.Hiç kimse yapmadı bunu,ben üzülüp söylemesem de o hep hissetti ve tüm kötü anlarım da yanımda oldu.
Ve tüm güzel günlerim.Ondan ayrı düşünemem ki!Ne çok güzel günümüz var,inan hepsini birleştiremiyorum.Ayırt edip söyleyemiyorum..
Hep uzakları diledik,öyle güçlü diledik ki bulutlara,isteğimiz kabul ettiler ve uzaklara birlikte uçtuk!
O benim hayatımın en güzel köşesi oldu,inanın ben hep şanssızdım diyemiyorum.Can yoldaşım,dostum,canım arkadaşım konusunda öyle şanslı oldum ki..Gökyüzüne bakıp hep teşekkür ediyorum.Bana bu güzel insanı gönderdiği için.Hayat yollarımı onunla kesiştirdiği için.
Bundan onyedi yıl evvel önce bugün yeryüzüne o güzel yeşil gözlerini açmasaydı ben kime 'Belom' derdim.Sen hep mutlu ol,hep gülümse!Çünkü sen gülümsedikçe,ben de gülümseyeceğim.Şimdi hep beraber,önümüzdeki o güzel,renkli günlere gülümseyelim.O günlerin bizi bulacağına öyle eminim ki,canım arkadaşım.
Yıllar önce dünyaya gözünü açtığın bugün,Nesonun'da gözlerin açıldı bu dünyaya..İyiki,iyiki,iyiki burdasın,yanımdasın.
İyiki varsın,iyiki benimsin!

2 yorum:

Elif dedi ki...

on yedinci yaş..
daha görecek çoookk güzel günleriniz var :)

nes dedi ki...

Çooook teşekkür ederiz :) Sözlerinin güzelliğini yanımdaymışçasına hissediyorum hep :) Eminim seninde önünde yaşayacağın çoook güzel günlerin vardır,buna eminim :)