21 Ağustos 2012 Salı

Karnım ağrıyor,başım ağrıyor,gerekli olanı biliyorum.Çok meraklıyım,bi o kadar da istekliyim de.
Mutsuz olduğum anlarda artık onu hayal etmediğimi farkettim.
Aşağısı,yazılanlar
tümüyle benim kuruntularım
inanın unutulmayacak bir şeyi yoktu,uzaktan el salladım yalnızca o da seferine çıktı
mutsuz olduğumda
koşuyorum durmadan koşuyorum,önümde bir şehir
muhtemelen New york,şehre doğru koşuyorum
koştukça her şeyi geride bıraktığımı tüm benliğimde hissediyorum
hatıralar arkamdan tüm sokağa dağılıyor,arkama bile bakmıyorum
bazen çok yüksek bir uçurumun yamacında boşluğa koşuyorum
bazen çok yüksekten denize çakılıp toz taneciklerine ayrılıyorum
mutsuzluğumu unutmaya çalışıyorum
http://www.youtube.com/watch?v=y5l-GSDo72c
müziğin sesini biraz daha,biraz daha..açıyorum
ve şimdi bulutlarda her şeye yukardan el sallıyorum

Hiç yorum yok: