9 Ağustos 2012 Perşembe

Bu gece masada kahvem yok,yazıcak bir şeyim de yok aslında.Sadece kendimi pek iyi hissetmiyorum.İtirazım yok,hep mutlu olmak insan doğasına aykırı.
Unuttuğum şeyler,hafızamda gün yüzüne çıkınca korkuyorum
onu hatırlamak istemiyorum,uzaklıklar,farklı insanlar,farklı kokular onu unutmamı sağladı.Bu geçici değildi değil mi?Yoksa bu duygusal boşluğumun bana oynadığı bir oyun mu?
Sorularım çok üstelik sıkıcılar.
Onu istemiyorum artık,hiçbir yerde.Ama bazı anlar,elimden alıyor biri dümeni,yine ona kırıyor,yine!
Elimde değil,gözlerime doluyor tüm okyanus.Hissettiğim acıyı anımsıyorum,kalbimde,bir sızı..
Halim aklıma geliyor,yıpranışım.Onu son gördüğümdeki kişiliksizliği aklıma geliyor,savuruyorum.
Unutuyorum,yavaş yavaş..Sona gözlerini bıraktım.Gözleri zor geçiyor içimden..
üzgünüm
sanırım bu gece bu yüzden
biraz gözleri geldi aklıma...
biraz..

Hiç yorum yok: