18 Haziran 2012 Pazartesi

Hayatın bize seçtiği yollar bazen çok farklı,aklımdan geçenler beni yanıltıyor.Hayat sana saptırdı beni,karşıma seni çıkardı.Görmemezlikten gelemezdim.Elimde değildi.Düşe kalka ilerlerken yolumda, birden bir ara sokağa karıştım,başımı yana çeviriverdiğimdeyse seninle çarpıştım.Öyle hızlıydı ki.Ben bile inanamadım!Toparlandım sonra tekrar yolumu yüremeye devam ettim.Ama olmadı,ne kadar çok sokak gezdim bir ümit çıkarsın karşıma..Çıktın..Birgün tekrar çıktın karşıma,ben gözlerine donakaldım sense umursamazca yoluna devam ettin.
Bir umut yoluma devam ettim hep,düşe kalka yürüdüm yolları.Ancak hiçbir zaman 'Ya yan sokakta karşıma çıkarsa?' düşünce kelebeğinden bir türlü kurtulamadım.Hep bu ihtimalı bekledim,beklerken de ne çok yoruldum ben bile farketmedim.

Hiç yorum yok: