29 Haziran 2012 Cuma

Boşver!

Tek meselem aşk değil.Sadece biraz moralimi bozdu,belki biraz üzüldüm,biraz ağladım ama elbet bu da geçer.Hayatımın sonu değil ya!Farkındayım,hem de her şeyi.Umut etmek sanıldığının aksine hep iyilikler bırakmıyor kucağınıza.Aramızda ne kadar yaş farkı olursa olsun,aşkın yaşı yoktu, o beni umursamasa bile,arada bir bakıyordu ya öyle,o bana yetiyordu.Hep bir umut vardı içimde,birgün o da bana aşık olacaktı,elbet birgün kollarımı açıp ona doğru koşacaktım o da kollarını açmışken .Çok komik geliyor kulağa ama içimde hep bu his vardı.Ne olursa olsun kavuşacaktık-tım.Fazla tek taraflıydım,farkında değildim.İlk kez aşık olmuştum,elim ayağım birbirine dolaştı.Ne yapacağımı,nasıl davranacağımı bilemedim.İlk kez öylesine güzel gözlerle kesişmişti gözlerim.İlk kez öylesine erkeksi,kadife dokusunda bir sesle tanışmıştı kulaklarım.
Olmadı,o da olmadı.Umut ışıklarımın ampulleri patladı.Artık onun gözlerini düşleyemiyorum,onun gözlerinden önce başka şeyler geliyor aklıma onunla ilgili.Sonra vazgeçiyorum,gözlerinden de gülüşünden de..
Tek meselem aşk değil,hayatla ilgili.Tek üzüntüm bu değil.Belki bu çok basit bile,hayatta daha da acı şeyler var.Yaşadığım daha da acı şeyler var.Babannemi kaybedişim,babamla ilgili öğrendiğim gerçekler daha fazla yaktı canımı.2 düzineye yakın yaşımda,yaşadıklarım biraz ağır geldi yüreğime.Derken bir aşkla tanıştım,mutlu oldum derken,o da beni hayal kırıklıklarının içine itti.
Asıl kızgınlığım her konuda ki bu denli şanssızlığıma..Biraz yoruldum,artık bir şeyler düşünmek istemiyorum,ağlamak istemiyorum.Umuda inanarak,güneşe gülümseyerek uyanmak istiyorum.Bisiklete binip,saçlarımı rüzgara bırakmak,kötüleri unutmak hep iyileri hatırlamak istiyorum.Ama hayatın kuralı böyle değil.Acı gerçekler,hayatın ta kendisi.Mutluluktan sarhoşken böyle şeyleri düşünmezsin çünkü,acılar içinde kıvranırkense hayat saydamlaşır,kendini olduğu gibi ele verir.Mutluluk uyuşturucu gibidir,mutsuzluksa bir leke gibi bulaşır her yerine sen umursamayana kadar da geçmez.Birileri etrafımda durmadan boşver diyor.Boşver,boşver.Boşverdim ama-kendimi.

Hiç yorum yok: