1 Mart 2012 Perşembe

Bu parçanın duygulandıramadığı insan var mı ki..

Zor günler geçiyordum,ortaokul 2. sınıftaydım.Soğuktu,yatağımda gecenin sessizliğinde öylece oturuyordum.Ağlamıştım,mutsuzdum gece 3'tü yatmalıydım yarın okul vardı ama nedensizce o gün hiçbir şey umrumda değilmiş gibi davranıyordum.En yakın arkadaşım bell ile telefonda konuşmuştuk bir de o saatlere kadar sanki hayata inat yapmamamız gereken ne varsa yapıyor gibiydik.Bell'le hep böyleydik yaşıtlarımızın aksine hep farklı dünyalarda yaşıyorduk.O sırada aynı zamanda radyo dinliyordum.Matrax programını takip ediyordum o zamanlar yine moral bulmak için yaptığım şeylerden biriydi,bazı şeyleri kafama takmama yarıyordu,ne güzeldi o program hala daha var ama eski tadı alamıyorum ne yazık ki..Hele o geceki programın tadını asla bulamam buna eminim.Programı kapatıyordu artık zeki en son bir şarkı paylaştı..İlk defa duyuyordum ve beni öyle duygulandırdı ki o parça o anı hiçbir zaman unutamadım.Şarkı bitmişti ve şarkının ismini söylemesi ümidiyle sabırsızca bekliyordum.
Herkes sormuş mesajlarla şarkının ismini programın sahibi zeki sinirlendi nasıl bilmezsiniz bu parçayı da falan da diye bir girdi ki sormayın,o sinirle söylemedi o şarkının adını ve bende büyük hayal kırıklığı yaşadım.
Sonraki günler o parça yine karşıma çıktı bir televizyon kanalında nostalji olarak gösteriliyordu
işte o parça bu parça..
ve bizim bu güzel dostluğumuzun en anlamlı parçası.










seni seviyorum canım benim,eğer birgün bu yazıyı okuyacak olursan bunu en samimi duygularımla yazdığımdan emin olabilirsin,zaten bilirsin sen
iyiki varsın,gözlerim nasıl doluyor her dinlediğimde anılar nasıl uçuşuyor gözümün önünden
sen benim can yoldaşım oldun her zaman hiçbir zaman kuşku etmedim sevginden,dostluğundan
anılarımız benim için öylesine değerli ki
hiçbirini,hiçbir zaman
unutmayacağım

Hiç yorum yok: