28 Ocak 2012 Cumartesi

Turuncu hayaller

içim sıkkın
canım eciçbüçüş
hakketmediğim cümleler duyduğumu  düşünüyorum
üzülüyorum
üzgünüm bir ufuk mesafesi denizler kadar.
bir nasılsın,neyin var?
diyenim bile yokken
kaçıp gitsem biryere hani,orda beni güzel insanlar karşılasa
kötü düşünceleri olmayan
-rengarenk giyinmiş olsunlar
boyunlarında çiçekler-
güzelde bir müzik çalsa
tam da günbatımında varsam ben o yere
çünkü ben en çok günü batarken severim,hani o şehrin turuncuya bürünüşü..
Temmuz.
birine aşık olsam,diğerini unutsam.
Bir anda her şey
turuncuya boyansa.
Ne de güzel olurdu..

1 yorum:

nes dedi ki...

gelecekten mesaj! şimdi geçmiş olsa bile... Temmuz turuncuların ötesinde geçti ness! Başka bir ülkede buradan çok çok uzakta-kalbine yakın- olstzyn'da güzel insanlarla tanıştın,eğlenceye boğuldun ve inan her şeyi unuttun!
hep iyiyi dile,gerçekleşeceğine inanarak...