19 Ocak 2012 Perşembe

Işıkları kapamayın bu kez..


Bir umut yeşerdi kucağımda,bir çizik attı kalbimin üstüne
Yılan derisi desenli şapkalı kadın sinsi bir gülüş fırlattı
Masumluğumun tam da üzerine
Perdeler sardı tüm yanımı
Rüzgarda dans edemedim,üzgünüm
Kaçmaya çalıştım
Ayaklarım bağlıydı cümlelerin sonundaki üç noktalarla
Sen mi bilmedin,ben mi beklemedim seni
Bilmem.
Geri döndüğümde
Her yer darmadağındı  yüreğinde
Gözlerinde de beni göremeyince
Anladım,geç kalmıştım
Rüzgarda dans edemedik,üzgünüm
Yüzüme koyu bir düş sinmişti
Kara bir duman bulanıklaştırmıştı bedenimi
Kirlenmiştim,öylece gelemezdim yanına
Ben mi geciktim,sen mi beklemedin
Geri döndüğümde
Her şey darmadağındı yüreğinde
Ve hiçbir şey eskisi gibi değildi
Her şey idi'liydi
Kurabileceğimiz gelecek zamanlı cümlelerimiz tükenmişti
Rüzgarda dans edemedik
üzgünüm.

Hiç yorum yok: