9 Ocak 2012 Pazartesi

Hoşçakalsız Veda

Kaldırıyorum yavaşça başımı yerden göğe,tüm sıkıntılara dertlere hüzünlere rağmen masmavi gökyüzüne dikiyorum gözlerimi.İçimdeki tüm gözyaşlarını bulutlara serpiyorum,gülümsemeye çalışıyorum..
Günler geceler nasıl da hızlıydı,ben farketmeden saate bakınca geçmeyen saniyeler gözkapaklarımı açıp kapayınca nasıl da böyle hızlı geçti?
Ben hayatımın belki de en zor haftasını geçirdim.
Hayatımda ilk kez sevdiğim birini bambaşka bir diyara uğurladım..
Derlerdi de anlamazdım
Bilmezdim
Bu hafta öyle iyi yaşadım ki uzaktan duyduklarımı,pamuk ellerin avucumdan kayıp gidişini öyle güzel tanık oldum ki
Onu uğurlarken,dur gitme desem de gideceğini öyle güzel anladım ki
Oysa o beni bir kez bile kırmadı şimdiye kadar
Huzuru kara kuzum diyişinde bulduğum
Kanatlarını da alıp terketti hayatımı
Melek..Babanneciğim.
Ben gökyüzünden bir umut beklerken,seni benden aldı.
Nasıl adalet bu?
Gittin ve dönmeyeceksin
Bunu düşünmek boğazımı kesiyor
Günler geceler nasıl geçmiş anlamamışım
Bir bakmışım sen gitmişsin beni bırakıp,zaman seni benden çaldı
Şimdiyse boş satırlar çalıyor zamanı gidip sınava çalışmam gerekirken
Banane,her şeyden öyle yıldım öyle bıktım ki..

Hiç yorum yok: