6 Aralık 2011 Salı

Brown eyes

http://fizy.com/#s/3w3n0v
Hep bir kaçış isteği yüreğimde.Kimden,kimlerden neden niçin kaçıyorum belli değil,mutlu değilim.Ve sanki kaçarsam mutsuzlukları burda bırakacağım.Beni mutlu edecek şeyler hemen şuracıkta beni bekliyormuş gibi ulaşamıyormuşum gibi.Kaçmalıyım buradan.Bilmiyorum,yanımda götüreceğim çok şey de yok.Burda bırakacağım çok şey de yok.Seni mutsuz eden ne öyleyse demeyin bana.

Çok şey var.Çok.Yaşadığım kentin gri olması,yalnızken daha bir gri olması ve burada deniz yok.Doğanın rengi yeşili de nadir yerlerde görebiliyoruz.Bu kent gri,yalnızken daha bi gri ve tüm bu maddeler üzerinde uçuşan mutsuzluklar silsilesi listeside epey kabarık..Gülümse.Her şeye rağmen gülümse ness.Küçük şeylerden mutlu ol.Bu dediğimi okuyupta ne kadar doğru hmm dedikten 2 saniye sonra yine mutsuz olacak bir şey bulmuyor muyuz kendimize her birimiz.Hayat bu ve adaletsizliği çok can yakıcı.

Hiç yorum yok: