27 Kasım 2011 Pazar

http://fizy.com/#s/1d78il / seni görmeseydim

Beni beklediğini bilir gibiyim sevgili.Aşkımı beklediğini,gülümseyişimin içini yakmasını beklediğini,gözlerimdeki seni görmeyi,kalbimin sen diye atıp durmasını beklediğini bilir gibiyim.Yalnızlığına üzülme,sabret.Olduğun yerde yada seninle elbet bir gün buluşacağımız yerde bekle beni.Üzüntülerimi,hayal kırıklıklarımı geride bırakıp yavaşça sana yürüyor olacağım.Tüm bu alışılagelmişlikler birden kendini yitirecek,gözlerin karanlıkta beni görecek.Yaşamaya değer şeylerin olduğunu farkına varacaksın.Sana gelirken yanımda masum bir bakış,ıslak bir-iki kirpik getireceğim serpmek için yüreğine.Ömrün boyunca unutamayacaksın.Üzülme,unutmakta istemeyeceksin inan!Ben senden hiç gitmeyeceğim.Az kaldı geliyorum sevgilim.Bekle beni,dudaklarına sahip çıkmak için,gözlerinin içini benimle doldurmak için geliyorum.
Şimdiyse sen
Benim için koca bir umut oldun bile.
Bekle beni,geliyorum...

Hiç yorum yok: